shout.it.out.loud

shout.it.out.loud

Sunday, August 1, 2010

grand dinner.

Theme : beauty of colors.

8.00 pm until 11.00 pm
venue : KUIS


Actually aku tak nak pergi. tapi di sebabkan nk support team ibfc. so, aku pun pergilah.

ok. FUN jer.. for the first time agak malu sbb aku sorg je pakai dress...

bila dah masuk dalam dewan tu baru lah nampak beauty of colours nya.. ada ja yg pakai dress.

fuh! ada member. tidak memang balik awal lah. malu gak ckit...

i bought black dress. nak lari dari tema sebenarnya... dalam hati nk pakai MERAH. haha.

duduk se"table" dgn yana,atirah and member kelas lain. tak kenal sgt..

makan pon ok la...

sedap ja. nasi warna warni. haha

aku tak lalu nk mkn sgt sbb sakit perut.

actually tak berapa sehat.

malam tu arif agak lawak sbb pakai baju mcm nk pergi port dickson ja. hahaha

tapi ok la... cool ja nampak.

mlm tu drees yang gempak..

Eja. my classmate. baju dia cute sgt. aku suka sebab MERAH. :)

kak wan.
budak kelas lain. baju dia sama mcm eja. SUKA :)

fatin
. my classmate. marvellous. im lovin it :)

ada lagi la yang terbaik !! :)



Oh My GOsh TimE !!!

.soooo nak nagis.




.best dress award.

perasaan time ni cuak nk mampus.

apa ada hal aku menang??

apa pun thanks to IBFC lah.

mungkin rezeki aku mlm ni.. huhu

thanks again sbb pilih aku yang tak beauty of colors pon.

tema aku mlm ni black + grey..

ucapan aku. semoga IBFC terus cemerlang OKEY!







No comments:

Post a Comment