shout.it.out.loud

shout.it.out.loud

Tuesday, October 12, 2010

tahu tak.

saya menghiburkan hati saya dengan melihat kembali semua gambar-gambar saya dengan roomate. tgk cita vampire sucks. i just want to make my self happy. ~lalala

sambil tgh tunggu mama dgn ayah ambil saya pulang ke rumah.
adoi la bosan.

saya nak balik packing barang sbb dah nk balik KUIS.
saya tak sabar nak balik KUIS.
coz i miss my roomate.

tadi sempat berangan. hahha
sbb nk tido tak boleh.
tak larat dah nk tulis blog jiwang2.
penat. buat makin hati sendiri ja.

saya berangan, lpas sem 6 ni saya praktikal.
lpas tu nak sambung degree dekat oversea insyaAllah.
pastu nak KAWEN . hahah.

tapi nak sambung degree in interior design .
coz i love it so much!
banking ni mcm bosan ja.
coz i dont like it.

you know what.
nanti nk kawen nk pakai baju warna purple and white. haha
saya suka warna tu..

berangan mcm2. tah apa2. haha
saya suka berangan kadang2 tu.
actually mood saya dah tak menentu sekarang.
nak buat apa semua tak kena.

ZzZzZz

2 comments: