shout.it.out.loud

shout.it.out.loud

Sunday, December 19, 2010

19 DECEMBER 2010

tepat pukul 12.00 am aku jadi USHER jap.
sbb aku OMG sebentar, haha
org first yang wish birthday aku mama MAT.
sebak ja rasa sbb HAPPY teramat.
masa ni ondaway nak pegi ICT SHAH ALAM.
tah la terasa diri ni di hargai sgt.
sbb aku tak penah ada semua benda ni sebelum ni.
sebab mostly aku sambut dgn family aku.
before this pun mama dgn ayah datang KL.
tp tahun ni datang gak KL.
dua dalam satu la coz cuzz aku pun kawin tarikh ni.
dua kali celebrate..tapi paling best dgn MEREKA.
hadiah aku dapat from NABIL something yg aku suka gila.
tergamam sebab benda ni cantik sgt.
dia bagi aku jam tangan ROXY. OMG! aku suka!
thanks yea BUDAK MUCUK. haha

next day tu p mkn KENNY dekat times square.
then aku balik kolej sbb mlm tu nk p kenduri cuzz plak.
apa pun MEMANG BEST!


thanks to semua yang ada masa my birthday :

mama
Mat
Nabil
Ayen
Haziq
Farid

No comments:

Post a Comment