shout.it.out.loud

shout.it.out.loud

Thursday, April 7, 2011

practical training.

lama gila tak update blog.

so, bila ada masa terluang ni, aku nk luah kan sedikit perasaan la dekat sini.

pejam celik pejam celik, dah sebulan rupanya aku practical.

Ouh sebelum terlupa, aku sekarang practical dekat jabatan perbankan islam, wisma BSN

jalan ampang, kl.

setiap hari lepak klcc sampai naik bosan.

kerja aku setiap hari ON9. baca paper, baca blog, tgk youtube.

bila time kerja banyak.. mula la stress.

tapi best keja sini sebab ada kakak and pakcik2 yang sporting abis.

aku la paling muda kat cni.

layan aku macam anak2 ja and aku selesa sebab semua jenis boleh masuk.

happening dekat tempat aku ni sebab ada org selalu buat lawak.

apa pun aku enjoy la keja kat cni.

apa2 nnti aku update lain. :)

No comments:

Post a Comment