shout.it.out.loud

shout.it.out.loud

Friday, September 23, 2011

.TOMS SHOES.

salam, hye everybody.



demam toms melanda Malysia. haha
ramai teenage sekarang mencari2 toms shoes ni.
even aku sendiri pun gila dgn kasut ni.
its quite simple and comfortable.
aku ada satu, tapi yg replica.
bukan yg original punya.

kenapa bukan original?
sebab pelapik dalam kasut tu "PIG LINING" la pulak.
tapi kasut tu memang smart abis.
aku hanya mampu melihat ja lah sbb original punya design cantik2.

macam yg bawah ni :








ada banyak lagi, tapi wedges punya pun cantik jugak.
aku ni jenis gila kasut.
kalau beli lagi mesti mama dgn ayah marah lagi.
sampai my dad pernah cakap, nnti ayah lelong kasut kakak boleh?
memang tak boleh la jawapannya,
lumrah lah semua perempuan suka kumpul kasut. kan? kan?
takpa, nnti aku charity la kasut tu kalau dah tak muat.
or bagi dekat adik aku eyraa.
penyambung generasi aku bila aku dah kawin nnti. (tetiba):)

artis perempuan yang pakai toms shoes :



termasuk lah jugak minah twilight ni :



tak dapat toms shoes yang original, yang replica pon jadi.
janji design sama :)

thats all guys.

No comments:

Post a Comment