shout.it.out.loud

shout.it.out.loud

Thursday, September 22, 2011

.memandu.




maaf la saya ni budak kecil yg baru nak belajar memandu.
sempat belajar kereta kejap malam tadi.
first time la katakan nk pegang "setereng" kereta.
saya benci gear 1.
aduhai susah nk main clutch dgn minyak sekali.
mula2 fed up jugak. tapi dengan semangat yang diberikan, alhamdulillah.
aku dah boleh bawak sampai gear 4. ok la tu kan..

kalut2 nk belajar kereta ni bukan apa..
ayah nk daftarkan aku untuk amik lesen la pulak.
dia cakap senang nnti bawak kereta sendiri memandangkan aku ni jenis kuat berjalan.
ok i got it, dia nk aku berdikari sendiri la kot (nk menyedapkan hati).
rugi sebenarnya umur aku tak da lesen keta.
most of my friends dah ada lesen da~
jelous sesangatlah.
tapi tak pa, lepas ni aku pun ada. :)


teringin jugak nk p jalan2 bawak kereta sendiri. ehem. :)
apa pun wish me luck yea.
saya tgh usahakan untuk mendapatkan lesen P secepat mungkin. hehe.

No comments:

Post a Comment