shout.it.out.loud

shout.it.out.loud

Saturday, April 21, 2012

B.B

Salam everybody.

Today sangat tidak berpuas hati apabila dapat tau satu cerita.

Ok lah. Walaupun dengar dari mulut org lain. Sakit sangatlah hati ni.

Bukan tulis nak ngutuk or nk ngata. Just nk remaind that... Mind your own business boleh?

Hang sapa nak kata aku EGO? adakah hang boyfriend aku? bestfriend aku? Or teman tapi mesra aku? haters aku mungkin la kot.

But please CAKAP DEPAN. jangan nk bergossip plak. Kalau berani, face to face will be better i guess.

Aku pun tau aku ni jenis mcm mna, so perlukah hang nk heboh sangat? Aku maafkan hang. If aku dengar lagi cakap2 belakang, aku tak teragak2 untuk bersemuka dgn hang.

Yang pelik tuuu.. Dia ni LELAKI. kalau pompuan aku tak kisah sbb pompuan mmg suka sibuk hal kain org.

So kepada insan LELAKI ini, jangan la jatuhkan martabat kaum sejenis hang. Bagi aku lelaki yang macam ni DAYUS and tak GENTLEMAN.
Please me matured. Takpayah la nk jaga tepi kain org. Jaga awek tu elok2. Jangan sampai aku jaga tepi kain awek hang plak. Ehem.

But aku suka jaga tepi kain aku sendiri supaya tak terkoyak. Sorry kepada yang berkenaan.

SAPA MAKAN CABAI DIA RASA CABAI TU LEBIH.

Maafkan aku sbb terpaksa melepas kan kesakitan hati aku di entry kali ni.
Supaya yang lain boleh beware.
Thank you so much for that word EGO.
aku mmg EGO. so nak suruh aku buat apa? Menangis kah? Macam ni punya orang pun ada. Adoi. Dont make me mention your name buddy.

No comments:

Post a Comment