shout.it.out.loud

shout.it.out.loud

Thursday, April 26, 2012

•O&C•

Salam everybody ;)

Apa tu O&C tajuk nk paling singkat ja. Pemalas. Haha. Malas itulah aku. Haha
Actually O&C ni cartoon. Cartoon yang aku rasa sangat fun senang nak paham sebab tak bercakap. Aku lebih suka cartoon yang tak cakap, pakai body language dgn face languange. Haha.
Cartoon ni lama dah. Zaman aku dgn abg aku kecik2 lagi dah ada. ( yaka? Macam mohong ja) tapi aku rasa cartoon ni dah lama. Tapi still kalau ulang tak boring macam budak2 la ni.. suka tgk Mr. Bean. Padahai Mr. Bean tu lama dah kot. Cuba p tanya kat budak2 zaman la, kenai dak Mr. Bean? Mesti depa kenai. Femes en.bean ni.
Cartoon la ni dah macam2 sampai budak obses. Upin upin la, boboi la, macam2 tak tertulis.
Tapi cartoon aku suka ni tetap syok jugak. Sampai download, tapi tak tengok pun. Lebih suka set dekat tv lagi. Kalau kat astro cartoon ni pukui 5 samapi 6 macam tu. Kalau nak cari aku dekat depan tv. Haha. Sapa kata dah besaq tak boleh tengok cartoon? Tok wan aku pun layan cartoon lagi okey.
Hilang stress kot bila tgk cartoon ni.
Nak tau cartoon apa yg aku dok habaq ni?

Jeng, jeng, jeng ...

OGGY AND THE COCKROACHES.

No comments:

Post a Comment