shout.it.out.loud

shout.it.out.loud

Friday, April 6, 2012

Nak tulis jugak

Photobucket Pictures, Images and Photos

Orang kata hari jumaat tak boleh marah, kena senyum so senyum la. Walaupun penat aku karang ayat tadi.
Sempat pos dua tiga saat pastu hilang, lemah ipad ni. Jangan beli. Semua jenis apple la. (tetiba nak bebai).
Orang kata hari jumaat ni elok putung kuku, so sapa yang kuku panjang, sila potong ya.
Lagi satu orang kata hari jummat kena p sembahyang jummat (lelaki), jangan buat2 lupa hari ni hari apa nooo.
Kenapa orang Matsalleh suka jumaat? Sebab depa ingat jumaat ni girls night, so.. Jangan dok ikut na.
Kita islam, dok rumah baca Al-Quran, tambah pahal itu lebih baik. Ehem2. Mood ustazah mai dah. Mood bebai dah nak balik.
Tadi bebai sangat sebab entry hilang. Sabar itu separuh dari iman. Alhamdulillah. Berkesan. ;)
Dan kenapa kita tak suka hari isnin? Sebab kena reja. Reja tau dak? Reja tu kerja. Haha.
Tak boleh merungut hari isnin tu tak syok sbb Nabi Muhammad SAW kita lahir pada hari isnin. So, kita kena suka hari isnin ye rakan2.
Mmg la, sapa suka reja? Semua org tak suka nak reja tapi nak kaya. Susah la. Jenoh PM nak bagi gaji. Rajin2 kan lah diri kalau nak kaya. ;)
Aku mrapu apa ni sebenaqnya? Tak dak apa. Just nk kongsi ilmu pada hari jumaat ni. Walaupun aku rasa hampa semua tau dah. Saja....
Mana tau yang tak tau lagi, aku bg ilmu aku dapat pahala Alhamdulillah bekal hari akhirat ;D

Mukadimah hari jumaat ;)


Sekian, Wallahualam bissawab.

No comments:

Post a Comment