shout.it.out.loud

shout.it.out.loud

Friday, March 23, 2012

Freckles.

Salam and hye again ;)
Sekarang ni aku rajin nak menulis. Tak tau la pasai pa. Seronok lebih kot.

Entry ni ingat nak cakap omputih plak la. Ecececeh. Campoq2 tak pa kot no? Kira jadi la tuh.

Okey, once upon a time...
(mula dah nak mrapu)
Freckles? Whats that? Nak habaq mai la..jeragat KOT kalau BM nya. Im not really expert in translating ;) so dont blame me. Eheh.

I have a problem about this thingsss on my face.banyak "sss" bukan apa. Sebab banyak kat muka aku ni. Pelik la. Biasa la orang tak cantik (buat dah ayat sedih). And i have try A LOT of skin care product. But nothing happend. Its still there. Frust sangat.
Im a girl, woman, of course i wanna look beautiful. Because of this thingssss on my face, im not feel confident when im talking or facing with people.
Rasa mcm nak cakap dgn pokok ja sbb malu dgn freckles ni.
Ada orang cakap freckles ni sbb kulit terdedah dgn matahari. Tapi orang lain tak da punnn. Mungkin aku ni SPECIAL la kot ;)
Nabil cakap, "okey what. Mcm MINAH SALLEH". mak aii, pada2 la nak jaga hati pun. Tp okey la he try to comfy me. Thanks sayang.
So, aku tak penah putus asa untuk cuba petua2 tradisional, product lain untuk kulit muka aku yang SPECIAL ni.
So, terbaru aku cuba product CLINIQUE. quite expensive bagi aku sbb aku ni bukan la orang kaya. Tapi aku try kumpul duit beli sbb ramai yang pakai cakap okey. So, pray for me. Huhu.
Memang la dalam islam melarang untuk kita mengubah ciptaan Allah. Dan dilarang untuk cantik2 melainkan untuk suami.
Tapi aku belom bersuami. Huhu
Aku harap apa yang aku buat ni tak salah. Hopefully.
Aku cantik untuk diri sendiri. Untuk kembalikan confidence level aku. memang la memakan masa untuk benda ni, tapi hendak seribu daya tak mau seribu dalih.

If nothing happend jugak, aku redha ja lah untuk freckles tegar ni.

So, harapan aku.. Freckles please go away ;|


No comments:

Post a Comment