shout.it.out.loud

shout.it.out.loud

Friday, March 16, 2012

Renovation kamar tidurku.

Assalamualaikum everybody! Somebody or anybody!

Hari ni cek nak saja la nak tayang bilik cek yang dah lawa tuu.
Bukan nak riak takbur ka apa.
Just nk bg tips macam mana nk buat stripe kat dinding rumah.
Puas aku google,youtube untuk dapatkan tips nak cat mengecat stripe dinding.
Akhirnya, aku decide untuk bertanya ayah aku, rupanya dia lagi terror.
Bapak aku cikgu KH, so, serba serbi la dia tau. Aku terlupa plak nak tnya dia bab2 ni.
At last, dia yang tolong aku. Thanks daddy!
Amik masa sekejap sangat nak buat stripe ni. Tp kena buat dua org atau lebih.
Amik masa dalam satu hari ja nk siapkan stripe tu then, esok tu dah boleh cat.
Asalnya bilik aku ni warna pink lembut. Then stripe tu aku pilih warna pink terang sikit.
Memerlukan ketelitian yang amik dalam sbb kalau tersalah cat coloum tu abis la.

So, ni ada la serba sedikit gambar.

P/s : ayah aku kata, bilik budak tadika. Haha.

No comments:

Post a Comment